22.17

Idag åkte jag och kusin in till stan, hon skulle på möte hos S:t eriks ögonsjukhus. Jag följde med som sällskap och efter de skulle vi luncha i stan. Min kusin skelar och det har hon gjort hela livet. Hon tycker att det är jobbigt så vi åkte dit för att se om dem kunde göra något åt saken. Efter lite tester så sa doktorn att det inte går att operera för hennes "fel" sitter i nerverna och inte muskeln. Hade de varit muskeln hade de kunnat fixa de, inte helt men så det blev lite bättre. Min kusin blev dyster och fick en kram. Hon e perfekt som hon e ;) Jag skelar lite också, inte mycket men det syns på kort. We do it tillsammans ;) Sen åkte vi till kungshallen och åt på tacobar, mums, jag blev hur mätt som helst. Mätta och belåtna började vi traska mot Gina, precis utanför kommer det fram någon från nån organisation:

Killen: Hej skulle du kunna tänka dig att donera pengar?
Jag: Jag har tyvärr inga pengar, behöver alla pengar jag kan få själv.

Låter typ skit illa men så ere, han blev inte sur som tur va utan gav mitt ett litet leende. Jag sa det ju lixom inte på ett otrevligt sätt överhuvudtaget, utan med ett sött smile på läpparna.

Kusin köpte ett linne på Gina och jag köpte en ögonskugga på H&M.

Som vanligt på måndagar så kom Björn hit och gav min lillebror gitarrlektioner. Medans dem höll på med det så tog jag och kusin ut alla högklackade skor jag har för hon vill lära sig gå i dem. Vi hade en "catwalk" utanför mitt hus. Haha det måste sätt kul ut, en hel hög med skor på marken och två tjejer som går omkring och leker modeller, haha. Nej men hon va duktig och det såg bra ut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0