23.14

Nu har jag inte bloggat på hela helgen för jag har legat riktigt sjuk. Varit nerbäddad och bara tagit det lugnt. Jag har haft hög feber, halsont, huvudvärk och ont i lederna i kroppen, inte kul för fem öre.
Men idag känner jag mig mycket bättre, nu är jag bara lite småförkyld. Snart helt återställd ska ni se ;)

Idag kom mormor hem till mig vid ett tiden och fikade, mysigt :) Sen städade jag lite och gjorde mig klar. Vid halv fem åkte jag och hämrade emelie och björn, min lillebror tar gitarrlektioner hos björn, den första va idag. Dem va här hemma då, det verkade gå bra. Jag och emelie satt i mitt rum och va för oss själva ;) Vid sju tiden åkte vi hem till mormor för att låna hennes video. Jag, emelie, björn, mormor och bert satt och kollade på gamla filmer från när jag och emelie va små, himla söta asså :) Många skratt blev det och mormor bjöd på läsk och bullar :)

Nu sitter jag och kollar på tv, ska snart krypa ner i sängen och sussa sött ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0