23.32

Idag när jag kom till stallet så ser jag att Harrys rumpa är helt massakerad :O Lilla hjärtat, nån har försört världens finaste rumpa.....Så istället för att rida så pysslade jag om min lilla älskling. Det är inga små sår jag jag ju meddela.
Sen åkte jag hem och satte mig skönt i soffan framför tvn och kollade på Idol. Tummen upp för Kalle i slutet, blev såld. Han hade väl kanske inte utseendet med sig men han va så oskyldig på någe sätt så man bara måste tycka om honom sen att ha sjöng asbra de är ju tummen upp de me! ;)

Jag har faktiskt tagit lite bilder idag, skulle vara duktig och lägga in de här på bloggen men min mobil vill inte samarbeta med mig... :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0