23.40

Jahapp, då sitter man framför tv: igen. Kvällen har varit rolig med MÅNGA skrattattacker. Det va egentligen tänkt så att Rådis och Jonte skulle ha kommit hem till mig för att titta på film, men min lillebror är jätte sjuk :( Så dem kom hit en sväng så stog vi ute och pratade, dem berätta att dem hade blivit jagade av polisen på väg till mig, haha och dem klagar på hur jag kör ;) Sen skulle vi åka en sväng, vi hoppade in i Jontes bil som inte startar. Han hade haft dimljuset på medans vi stog och prata. Så jag och Rådis fick putta igång bilen ;) När bilen väl startade åkte vi till donken i haninge.
Hahah dem är helt skadade båda två, men vad vore livet om de va normala? ;) xD

Nu ska jag nog sova, ska upp tidigt imorgon. På eftermiddagen ska jag till stan och träffa Lina!!! :D<3



Har saknat dig så



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0