come back

Nu har det gått ca en halvtimme sen F åkte, känns tomt :( Han är så himla söt, han tog med sin dvd eftersom att vi skulle kolla på film men min dvd har pajjat. När vi hade kollat klart på filmen så sa han att jag kunde få ha kvar den hemma hos mig ifall jag ville titta på film nån dag :) Vi har bara legat och myst framför tvn hela kvällen, helt underbart.
Med honom så e jag inte blyg som jag annars är med nya människor, vet inte hur jag ska förklara men det känns bara så jävla bra. Han får mig glad hur lätt som helst, hans smilegropar e bara för söta ;) Nu ska jag krypa ner i sängen och krama kuddarna som luktar F.

Ni får sova så gott allihopa :)


Kommentarer
Johanna

till och börja med kan du ju förklara vem det är?....kanske bara jag som inte fattar det, men endå!? hihi vem e det???

2009-09-24 @ 12:19:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0