Du och jag, genom HELA livet

Satt nyss och klickade mig runt på youtube och hittade en video som en tjej gjort till sin kusin som gått bort. Med massa bilder och sorglig musik. Tårarna sprutar fortfarande på mig. Jag skulle aldrig klara av att höra orden "hon e borta".  Om jag skulle förlora min kusin vet jag inte vad jag skulle ta mig till, skulle aldrig klara de. Hon har funnits vid min sida hela mitt liv, verkligen hela mitt liv. Jag skulle gå genom eld för henne. Under våra 19 år tillsammans har vi aldrig bråkat, vi har alltid kul tillsammans. Hon är verkligen bland de viktigaste i mitt liv, fy fan rent ut sagt för ett liv utan henne.

Emelie Lindroth, jag älskar dig av hela mitt hjärta!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0