:(

Idag åkte jag och hämtade Johanna och Emelie vid stationen och sen åkte vi till Berga. Vi hälsade på lite lärare bland annat "mamma"Jenny som nu ska bli mamma på riktigt. Magen hade börjat bli en liten bula :) Så gullit. Det va mysigt att bara gå runt bland hästarna och stå och gosa. Sen släppte jag av dem vid stationen och åkte hem. Vid halv ett tiden åkte jag och mamma till stallet, jag skulle tvätta harrys sår han har på rumpan. Idag såg dem fina ut, skönt.
När vi kom hem kände jag att jag fick jätte ont i halsen, kunde knappt svälja :O
Nu ett par timmar senare så ligger jag i sängen med feber och väldigt mycket halsont, helvete. Jag hatar att vara sjuk, jag som hade planer i helgen och nu spricker dem totalt.

Hahah inatt drömde jag om en viss person, men tänker verkligen inte avslöja vem de va! haha herregud säger jag bara ;)

Jusste, en bekant behöver hårmodeller på torsdag nästa vecka. Man blir klippt och stajlad gratis:) Salongen ligger på Östermalm, kommer dock inte ihåg va den hette för tillfället :P  Men om du känner att det är dags för en förändring, så lämna dig mejladdress :) Ni har till imorgon kväll på er ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0