Fredag kväll= party hos Tobbe

Vid nio tiden skjutsade mamma mig hem till Tobbe som skulle ha födelsedagsfest. När jag kom dit va de flesta redan där och de va bara att korka upp så att säga. Det blev frågesport med assvåra frågor! Sen när alla fått i sig dricka blev det hela havet stormar, jag missade stolen och satte mig rakt på golvet med en jävla duns, haha. Vi dansade som fan och hade hur kul som helst. Vid tolv tiden gick jag, emelie och sandra till vh station för Sandra skulle möta sin bror och åka hem. Jag och emelie följde med som sällskap, då kunde jag passa på att pussa på F på vägen ;) Jag hade mina nya skor, höga stövletter, lägger upp bild imorgon. Vi gick i en liten dunge innan stationen och jag ramlade inte alls där, nej nej (a) mitt knä fick stryk ;) Efter att jag pussat på F en stund så traskade jag och emelie tillbaka till festen. F ringde vid tre tiden och sa att han slutat jobba, men att han just nu va i farsta och hade släppt av någon. Han skulle komma och hämta mig och köra hem mig :) Haha full tjej han fick i bilen, galet. Vi satt kvar i bilen ett tag utanför mitt hus och prata och mös, när jag väl kom i säng va klockan halv fem! :O Jag slockna innan jag träffade kudden ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0