Fuckface

Vid åtta tiden va jag klar med smink och allt för att vid tio tiden så skulle jag möta emelie, björn och ante vid ribby. Jag va fett taggad! Men typ tio minuter innan min buss går ringer emelie och säger att hon inte hittar sitt leg, fuck. Dem har vänt upp och ner på hela lägenheten men hittar de inte. Hör av mig till F som säger att vi ska gå dit ändå så skulle han försöka fixa in henne. När jag kommer dit är dem redan där och står och pratar med F och han går in och pratar med chefen. Men chefen säger nej, F går in typ tre gånger och försöker men får ett nej. Sen kommer jag på att sist vi va där så tog Ante kort, letade lite i mobilen och hittar bild på emelie med baren i bakgrunden, F tar mobilen och går in, men får ett nej :( Vi står där ute ett tag och försöker komma på alla möjliga sätt att bevisa att hon e över 18. Från ingenstans dyker Björns faster upp och fösöker övertala vakterna att emelie har åldern inne. Sen går hon in och pratar med nån hon känner och kommer ut efter ett tag och säger att emelie får gå in. Då går vakten in för att kolla läget och kommer ut och säger "välkommen in emelie"! WIHOO äntligen! Vi går in, betalar och går till baren. När vi står vid bordet så kommer chefen och ser inte happyface ut, emelie blir utslängd. Hon sveper ölen mitt framför ögonen på honom och går mot utgången. Ante och björn sitter kvar och ska dricka upp sina öl, snäll som jag e går jag ut med min kära kusin. Vi får pengarna tillbaka vid dörren. Sen står vi där ute och bara snackar massa skit om vakterna och hela stället, HÖGT! Efter ett tag kommer F ut och säger att han har gett Ante och Björn mer dricka, smart F ;) De betydde att vi fick stå där ute ännu längre att vänta. Efter ett tag kom ante och björn ut och innan vi gick så stog jag och myste med F <3

Ribby suger pung!

DU KOMMER MED MIG
GRISEN JOHANNES!! Du är körd, haha ;)



Kommentarer
Mliiih

Helt korrekt uppfattad händelse asså! SÅ HÄR VAR DET. OCH SÅ HÄR KOMMER DET BLI: NI KOMMER MED MIG!!!!not happyface at all. Sen blir det grisen johannestime resten av kvällen!! :D <3

2009-09-20 @ 11:19:07
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0