Ihopskrapat inlägg

Imorse när jag vaknade så kollade jag va klockan va, halv tio. Nää för tidigt ;), somnade om och vaknade igen halv elva, såja mycket bättre. haha Då gick jag ut med knoppe, dock inte som en zombie idag. När jag kom in la jag mig på soffan med datorn och en kopp te. Jag har haft ont i halsen hela dagen, inte bra "/. Jag kan sätta pengar på att det är Rådis eller Jonte som har smittat mig eftersom det är dem jag har umgåtts med på senaste tiden och båda är sjuka, jaja jag får väl skylla mgi själv.

Idag har det inte blivit någe bloggande för jag har känt att jag inte har haft något att skriva. Det brukar jag väl inte ha annars heller nu för tiden när jag bara är hemma men ändå ;) Något litet sketet inlägg ska man väl kunna pussla ihop. Snart börjar ju Idol också, herregud, det får man inte missa.

Imorgon ska jag nog inte göra så mkt, får se lite hur jag mår också om jag ens orkar hitta på något. På fredag ska  Johanna, jag och emelie åka till Berga. Då ska jag passa på att prata lite me Kenneth, hemlis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0