Ikea och glid i vh ;)

Idag har jag mest gått och pysslat här hemma typ städat, diskat och tvättat, duktig tjej är man :) Sen lagade jag även middag till alla, till lillebror blev det spagetti och köttbullar och till resten av familjen blev pasta med bacon och franska örtersås, mmmmm så gott! När jag hade blivit mätt i magen så gjorde jag mig klar för jag skulle hämta kusin och Ante vid Din mat, vi skulle till Ikea och hööks. På Hööks köpte jag ett nytt regntäcke till harry, så fint :) Inne på Ikea blev det storshopping för ante, eller jag och kusin pekade ut vad han skulle köpa ;) Han hade fotbollsmatch i vh vid halv nio tiden, dem skulle typ mötas 20.00 men då va vi kvar på Ikea :P Jag tror att vi åkte från Ikea 20.10, gasen i botten, det är de annars också med mig bakom ratten ;) Han kom till matchen 20.28, perfect! När vi hade släppt av honom drog jag och kusin ut och "gled" runt i vh. Vevade ner rutorna, hade hög musik och gjorde en massa coola dancemoves ;) Hahah vet inte hur fula vi såg ut men vi gjorde säkert någon glad ;)

Kollade på Mamma mia som gick på canal plus, man blir alltid glad när man tittar på den, iallafall jag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0