Kanonmysig dag

Idag ringde klockan nio, herregud. Jag gick upp en halvtimme senare ;) Då tog jag hunden på morgon promenad, så om någon såg en zombie med svart hund i vh så va det jag ;) Jag duschade och sminkade mig halvvaken också, med resultatet blev bra, haha.
Jag måste be om ursäkt till den största delen av svenska folket, alla detta prat om Twilight har jag fnyst åt. En vampyrfilm lixom men idag såg jag den, och jag älskar den!!!! Alla säger "Edward" är så snygg men jag har verkligen inte tyckt de, tills idag vill säga ;) Jag tycker fortfarande inte att han är snygg utseendemässigt men hans karaktär gör honom oerhört snygg ;) Jag är numer ett twilight-fan <3

Vid halv två kom Jonte och hämtade mig, han erbjöd sig att köra mig in till stan. Där mötte jag upp Lina!!! :D Åh vad jag har saknat henne. Först gick vi till donken och åt lunch, en välbehövlig sådan. Sen blev det intersport där Lina köpte sig ett regnställ (vuxenpoäng) och en mössa. Jag köpte också en mössa :P Sen gick vi till Gina och småhandla lite och sen vidare till gallerian. Efter allt shoppande blev det en fika på "vårat" mysiga café vid "vårat" mysiga bord ;)

Jag va hemma från stan vid sex tiden, då bytte jag om direkt och åkte till stallet. Det blev en mysig skogstur, denna gång utan regn :D

Under dagen har jag smsat med F lite då och då ;) Gick till hans jobb men då hade han redan slutat och va hemma, sablar :( Jaja det kommer fler gånger, haha fick en order idag också att vi ska ses igen väldigt snart, haah :)

Nee nu ska jag sova, god natt på er alla :)


Kommentarer
Lina

De är verkligen vårat café ;) Var där med mamma en gång, men det är inte samma sak. Icke sa nicke!

2009-09-09 @ 15:25:06
URL: http://princesslina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0