Lördag

Det va inte kul att vakna denna morgon, fy fan, mådde så sjukt dåligt. Vid tre tiden åkte jag och mamma till stallet, det va avslappnande att rida omkring i solen. Fick lite publik av några småtjejer som tyckte att Harry va så söt :P Jag kunde inte äta på hela dagen för att jag mådde så dåligt men vid halv sju fick jag i mig lite sallad, haha alltid nått. Klockan sju kom F och hämtade mig, vi skulle hem till honom på muskö för att gå på bartömning på sjökrogen. Han och jag satt hemma hos honom och drack och mös. Han hade köpt Minttu som vi skulle shotta men jag mådde fortfarande inte helt okej, så jag tog bara fyra shottar och han tog minst dubbel så många. Sen gick vi igenom skogen i mörkret, såg ingenting. När vi va där träffade vi några av hans komisar som vi umgicks med ända till stängning. När vi skulle gå hem va F hur full som helst, jag står och pratar med honom och hans kompis när F plötsligt springer iväg när bussen kommer, haha jag örnade efter honom för att inte bli lämnad mitt i skogen:P Vi fick åka med gratis två stationer, sen va det bara att börja gå igenom den bäcksvarta skogen, men en full fan :P Jag höll i hans skärp hela tiden och fick dra honom i rätt riktning. Jag släppte en gång men då rasa han ner i diket, haha lilla hjärtat. Promenaden tog ett tag kan jag meddela, och nästan hemma så drar han ner mig i diket också, matt och blöt tjej :P När vi äntligen kom hem så kröp vi ner i sängen och tittade på film :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0