Min dag

Idag vaknade jag prick tio, då gick jag ut med hunden direkt. Sen åt jag frukost och gjorde mig klar. Vid två tiden kom Ante hem till mig, vi satt på rummet och snacka massa skit och tittade på lite gammla bilder :P Han stannade och åt middag med oss, tacos :D
Sen vid nio tiden tog jag bilen upp till högsta banan, folkrace mina vänner ;) Hela helgen lång. Jag spenderade kvällen där med Rådis och några fler människor, kul hade vi iallafall. Nu ligger jag i sängen, kom hem för hen halv timme sen typ. Imorgon ska jag upp kl.8 :O undra hur det ska gå :P Jag ska vara på högsta vid halv tio har jag lovat Rådis, får se om han sover då eller om jag ska skicka in hunden i bilen och väcka honom, mohaha :)
Ja, alltså så blir det folkrace HELA dagen imorgon, fick höra idag att F kanske ska dit också ;) Jag kommer säkerligen att ta kort som kommer att hamna här på bloggen.
Får se om jag hinner att blogga innan jag åker också, men det löser sig :)

Ne nu måste jag sova om jag ska orka upp, god natt alla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0