Skit bra start på dagen!! (not)

8.50 hade jag ju tid hos tandläkaren som skulle laga min tand. Så fort jag sätter mig i stolen får jag en spruta i käften, wow hold your horses! Ingen tid går till spillo här inte. Hon sätter sprutan längst in i munnen i kinden :S Bra jobbat, så det som blev bedövat va käken, örat och lite av halsen. Men inte vid tanden dem skulle hålla på med borren i. När jag tydligt visade att det ilade så bytte hon bara borr?! hallå fyll mig med bedövning för helvete!! Nej ingen bedövning fick jag..... Sen pratar hon alltid med mig när jag har allt skit i munnen, vad tror hon, att jag ska kunna svara henne? Sen sa hon en grej som jag inte riktigt hörde, jag tyckte att hon sa, "har du träffat din pojkvän" jag tänkte i huvvet " ehhh det ska väl du skita i", men sa istället, va?. Då sa hon tydligare" nu ska jag bara putsa tanden". maattt mickan i stolen, hon kan inte ens prata bra svenska.
Jag ska byta tandläkare säger jag bara...........


Kommentarer
Mliiih

haha aaae stackars!! Du hade dock kunnat töja ört ordentligt idag, om du fortf va bedövat sen :D <3

2009-09-10 @ 17:04:43
URL: http://mliiih_s.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0