Söndag

Vaknade imorse brevid baby! Men jag sov inte så bra för han snarkade så att taket lyfte. Så fort jag slog upp ögonen så klappade han mig på kinden och gav mig en puss i pannan, aww <3 Vi låg kvar i sängen hela dagen och bara mös och tittade på film. Mest för att han mådde så sjukt dåligt, haha han får skylla sig själv ;) och jag va så trött så jag orkade ingenting. Han är världens goaste :)

Vid fem tiden så körde han hem mig, wihoo motorvägen är nu öppnad från ösmo, hur skönt som helst. När jag kom innanför dörren så åt jag direkt, va hur hungrig som helst. Sen åkte jag till stallet för de va min städdag. Jonte kom förbi och höll mig sällskap och sen följde han med när jag gick ut med hunden.

Nu är jag typ så trött att jag inte kommer kunna somna, haha och då e man trött ;) eller nått jag vet inte :P
Ska krypa ner i sängen snart, utan baby :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0