Fy fan asså

Jag gick hemmifrån vid nio tiden typ, då skulle jag till pizzan för att hämta lite saker som jag hade glömt kvar hos fredrik. När jag kommer dit så står jag först och pratar med Vlad innan fredrik kommer och lämnar en påse och går. Tittar i påsen, jag hade glömt några örhängen och en tandborste men i påsen ligger även kläder, SOM INTE ÄR MINA!!! Kan ni förstå hur fucking arg jag blev!!!! FY FAN!!! Höll på att a jag vet inte vad. Men han står fast vid att han inte vet vems kläderna e, Asså a, jag e så jävla arg så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det va ett par byxor och nå jävla linne....

Men sen gick jag vidare hem till Tobbe och umgicks med alla där, det va jätte mysigt iaf. Kom hem lite tidigt dock men jag är så trött så de va lika bra att åka hem. Nej usch nu känner jag att jag blir arg igen, lika bra att sluta skriva så jag inte råkar säga nått riktigt dumt.

God natt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0