Min mamma känner mig

Mamma: Va det på fredag du skulle på fest?
Jag: Ja, vadårå?
Mamma: Du vet att Kevin ( min lillebror ) fyller år på lördag?
Jag: Ja?
Mamma: Du ska vara med på morgonen och sjunga för honom, sen får du gå och lägga dig igen.
Jag: Såklart jag ska, varför skulle jag inte?
Mamma: Jadu...
Jag: Vadå? mina fyllor slutar väl aldrig illa? Jag orkar gå upp.
Mamma: *skrattar*

Vet inte riktigt vad hon försöker komma fram till ^^

OKEJ DÅ! Dem brukar sluta jävligt illa. Bara senast förra helgen så ramla jag nerför i trappen här hemma, satan va ont jag hade dagen efter. Stor jävla blåmärke på höften och blödande sår på smalbenen, har fortfarande ont i foten "/ Förlåt, jag glömde ju bulan i skallen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0