Vilken dag....

Vaknade vid halv elva och mådde toppen, gick ut på en promenad i solen med hunden. Sen tog det ett bra tag att storstäda mitt rum. Jag dammade, skura golv, dammsög, tvätta fönster och mer därtill. Vid tre tiden åkte jag till stallet och red ut i skogen på en super mysig tur.

Jag och fredrik har haft en paus på ca en vecka sen idag fick jag reda på att han "lekt av" sig under den veckan. Så då fick jag nog, nu är jag singel och det känns skönt. Orkade inte me allt "drama" längre.

Jag lovade ju att lägga upp bilder på de som kom i paketet, här e dem ;)


Klänning :)


En blus, den är såååå jag :) haha






LOVE IT! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0