YES

Mitt H&M paket kom idag :D
En klänning, en blus och bikinis :) Så himla fint va allt, jag kommer va hetast på stranden ;) haha. En klänning restnoterad till början på mars, men det gör väl egentligen inte så mkt, kommer ändå inte att använda förns de blir varmt ;)
Idag umgicks jag lite med min kusin, vi åkte bland annat till handen för jag skulle köpa ny foundation från Makeup Store. Vilket dem har inne på kicks, hela 245 kr kostar den men den är grymt bra, iaf för mig :) Håller länge gör den också. Sen blev det mys i soffan här hemma, tände lite ljus och kröp in under en filt. Himla mysigt hade vi :)

Nu sitter jag och tar det lugnt för imorrn blir det fullt upp. Ska dammsuga hela huset, stryka, ut och springa, STORstäda mitt rum och åka till stallet.


Kanske lägger upp bilder imorrn på de som kom i mitt paket idag, eller kanske och kanske, jag SKA :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0