Aldrig mer p-stav

Idag åkte jag till ungdomsmottagningen, hade tid 13.30 för att ta ut min p-stav. Jag kom därifrån 14.30, en hel timme tog de!! Usch va läskigt de va, först la han ett snitt i armen och sen försökte trycka ut den som en sticka. Men staven ville inte ut så han fick göra ett större snitt och då hade bedövningen släppt lite och fy fan va ont de gjorde. Så jag fick lite sprutstick med bedövning, då blev jag verkligen glad. Sen kunde man känna hur den drogs omkring i armen och tillslut fick han ut den, den hade vuxit fast och bestämt sig för att sitta kvar. Nu är jag jätte öm i överarmen :( Men det blir nog bra, nu ska man bara komma ihåg att ta piller varje morgon :P
Ikväll ska jag sitta framför tvn och glo på Grey's Anatomy och sen ska jag sova. Imorrn blire jobbintervju och sen ska jag rida med Elin och sen ska jag köra min kusin och några till båten, dem ska på kryssning. Sen ska jag mysa hela kvällen med älskling :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0