Pain

Igår var jag och gjorde ett besök på ungdomsmottagningen, jag skulle hämta ett bedövningsplåster för jag ska ta ut min p-stav imorgon. Den skulle egentligen ha tagits ut i slutet på januari 2011 men den har slutat funka, ooopss!!!! Det ska inte bli någon liten junior här inte. Jag är livrädd inför imorgon, tatueringar och piercingar har jag inget problem med men just de att dem gör ett litet snitt i armen och sen "trycker ut den som en sticka" tycker jag låter jätte hemskt. Den är ju typ 5-6 cm lång och har suttit där i tre år, smärta är de enda jag tänker på. Ska be om extra bedövning för dem där plåsterna brukar inte funka på mig.

Har sagt upp mig från jobbet också, har massa planer på gång nu :) Det kommer bli awesome!

Sen till en helt annan grej, varför är det så roligt att blanda sig i andras förhållanden? Jag fattar de verkligen inte, dem som gör de måste ju bara vara avundsjuka för att dem är ensamma, eller? För att dem inte har någon att dela livet med, ingen att älska. Kan någon försöka ge mig ett vettigt svar.....Ni som har något emot mitt förhållande, håll de för er själva! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0