Min dag

Klockan ringde kl 10, då gick jag inte upp ;) haha låg kvar i sängen och drog ett tag, älskling va redan uppe och spelade tvspel, förstår inte de roliga ^^Vi åt frukost tsm och sen åkte jag till hästarna och pysslade om dem. Åkte till västerhaninge sen och plockade upp min kusin som ville till farsta. Jag passade på att handla födelsedagspresenter till älsko som fyller år på söndag. Han kommer få fyra presenter :D Frukost på sängen ska han få också, fast jag tänker inte sjunga, det får släkten så för ;)
Min kusin skulle handla på systemet och tjejen som satt i kassan va så dryg så de inte va sant. Hon satt där i kassan och såg ut som om hon hade spytt 10 gånger, slickat upp de igen och inte fått "nått" på minst ett år. Hon va kost när hon prata och samma min hela tiden. Min kusin glömde sitt kort i "apparaten" då böjde tjejen i kassan sig över rullbandet och slet ut kortet och slängde iväg de, WTF!?!?! Stryk ska hon fan ha!
Usch va arg jag blir......

Jusste för ett par dagar sen hade vi sönder sängen xD Ena madrassen lossna och braka rakt ner i golvet, haha gud va jag skratta. Hela ena sidan är helt böjd, blir till att köpa en ny säng :D Men nu är sängen iaf lagad, tillfälligt.

Ikväll ska jag och älsko hyra film och mysa tsm :)<3


Kommentarer
Sara

Fortsätt att skriva nu!

Sängen kommer gå sönder när som hellst igen så varför laga den haha ? ;)

2011-01-08 @ 16:49:11
URL: http://liillfot.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0