Myspys lördag

Har inte skrivit på ett tag nu. Under veckan som gått har jag typ bara jobbat och varit i stallet.
Jag och en kille på jobbet brukar jävlas med varann, man brukar ju stå och vila på ett ben och då kan ju nån annan dutta till i knävecket så man vinglar till. Så fort nån av oss står så passar vi på att försöka fälla den andra. Den här gången stog jag i kassan och hade en kund framför mig och då gör han så!! Jag föll pladask ner på golvet bakom disken och han sprang iväg och asgarva, jag blev så röd i ansiktet man bara kan bli. Men han fick igen sen, jag lovar ;)
Ikväll skulle jag och victor gått på bio men ingen av oss orkar så vi ska ha en mysig hemmakväll istället. Hyra film, tända massa ljus och bara ligga och kramas <3
Älskar dig Victor!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0