Ensam en söndagskväll

Sitter i soffan med en kopp varmchoklad och tittar på Vem kan slå Filip och Fredrik. Det har blivit en sån grej som vi alltid tittar på. Men ikväll är det bara jag som sitter här för Victor är iväg och spelar handbollsmatch. Så tråkigt att sitta hemma själv :( Jag lär nog ha gått och lagt mig innan han kommer hem. Haha i fredags så brakade sängen ihop igen ;) tur att vi ändå ska köpa en ny sen när vi flyttar :P Nu är det förresten bara 10 dagar kvar tills vi får nycklarna så då ska det börja rivas och renoveras!
Just nu har jag praktik, har redan varit en vecka och har tre veckor kvar. Jag är på Spring i benen som ligger i nynäshamn, 5 minuter från där jag bor, LYX! Alla ungar är super goa och även personalen, vill inte att min praktik ska ta slut :( Kan skippa skolan och börja jobba där istället ;) *önsketänkande*
Gud nu sitter jag och gäspar som en tok här, kanske ska krypa ner i sängen och somna till en film? Men först ska jag dricka upp min varma choklad :)
Go natt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0