Måndag

Helgen blev lugn. I fredags va jag och Victor inne på Oscarsteatern med hans familj och tittade på en musikal, Spamalot. Den va asbra, skrattade typ hela tiden, verkligen värd att se. Vi kom hem vid elva på kvällen och då gick vi och la oss direkt.
På lördagsmorgonen ringde min klocka 07.00 för jag skulle till stallet och släppa ut hästarna. Blev klar vid halv tio med allt och då åkte jag hem igen och åt frukost med Victor. Sen låg vi och mös på soffan till kl 12, då åkte jag tillbaka till stallet för vi skulle ha hopptävling. Jag kom 1:a med Harry och 2:a med Cactus :D lyx när man har två hästar ;) Sen åkte jag och Victor och köpte thaimat och hade lite kvällsmys innan vi åkte till Sara och Timmy och fortsatte med myset framför typ 2 filmer tror jag :P Vi kom hem kvart äver ett, då satte vi på en film och kröp ner och gosade i sängen innan vi somnade.
Igår tog vi sovmorron och gjorde iordning en mysig fukost och sen satte vi igång. Tvättstuga, stor rensade nere i förrådet, dammsög hela lägenheten, skurade hela lägenheten, vi va så duktiga :) Hann tillochmed me en långpromenad med hunden, vi gick förbi våran nya lägenhet och gick runt i skogen bakom huset. Perfekt för att rasta hunden :) Bara 24 dagar kvar nu tills vi får nycklarna. Guuud så jag längtar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0