Galet trött

Halloj! Inatt sov jag tre timmar för att en väääldigt full Victor kom hem och skulle prata hela natten. Tillslut somnade han och jag hann som sagt sova tre timmar innan jag skulle gå upp. När klockan ringde kändes mina ögonlock som sandpapper. Tog mig iaf till stallet och släppte ut alla hästar. Piggnade på mig så fort jag kom till stallet och höll mig sysselsatt. Red även lite dressyr på Harry, gick bra, han va duktig. När jag åkte därifrån va jag grymt hungrig så styrde bilen mot centrum och köpte med mig en hamburgermeny hem, gooottt!! Gjorde mig iordning och gick ner på stan och köpte en present till min mamma som fyller år imorrn. Just nu sitter jag i soffan och Victor och Kim spelar tv-spel. Det lär dem göra resten av dagen och hela natten, kul^^. ;) Nää dem e så söta så, riktigt koncentrerade :P
Dagens Mickan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0