Lilla söta hesten

Jag åkte aldrig upp till vh idag, tar det imorrn istället för då ska jag ändå hämta min fina vovve hemma hos mamma och pappa. Beställde min halloween dräkt igår och fick sms idag att jag kan hämta ut den, snacka om snabb service ;) Åkte till stallet förut och märkte att Cactus hade massa skorpor på ryggen :/ Pillade bort dem och tvättade med bakteriedödande schampoo och sen smorde jag med lite salva. Får se imorgon hur det ser ut, hoppas det försvinner fort, för han kan inte ha sadel på sig. Så får väl variera barbacka och jobba honom från marken nu ett par dagar antar jag. Han är ju så jäkla envis när man jobbar från marken, han blir typ arg precis som att han inte förstår vad jag menar. Då blir jag irriterad men sen tittar han på mig med det där söta lilla fejset och då blir man glad på honom igen :P.
Just nu sitter Victor och spelar nya Battlefield och knappt kontaktbar. Det går inge bra tydligen för han svär och säger rakt ut att han är dålig, så då får man ju anta att det inte går så bra, eller hur? ;)
Cactus är den vita (med snorren ute såg jag nu) och den bruna med halvt fejs är min äldsta häst Harry.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0