nu, Nu, NU!

Igår sov jag och Victor i mina föräldrars hus i västerhaninge. Vi åkte till jordbro vid 19 och spelade badminton mot varandra. Han körde med mig som bara den alltså, sprang som en tok, plus att jag blev stressad och började asgarva hela tiden. När mina föräldrar kommer hem ska vi spela match mot dem och förlorarna måste bjuda dem andra på krogen, shit asså, vi MÅSTE ju vinna!
Imorse gick jag upp halv åtta och åkte till ungdomsmottagningen direkt på deras öppethus tid för att få recept på mer minipiller. Dem hade ökat i pris om jag säger så.....Det är fan dyrt med att undvika att bli gravid ;) Men så småningom blir det nog så ;)
Jusste beställde lite kläder i söndags som kom idag. En rosa pösig stickad tröja och en t-shirt. Imorgon ska jag hämta ut ett till paket från H&M med kuddfodral som vi ska ha i nya lägenheten. Haha vi har inte ens flyttat än men jag köper sånt ändå, märks det att jag vill flytta nu lr?! :P
Victor är på träning och jag har tvättstuga och ska ut med hunden en sista vända nu tänkte jag, hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0