Sjukling

Har legat sjuk hela helgen, inte kul nånstans. Lördagen va värst, hade feber och va helt borta i skallen, halsen super svullen och huvudvärk. Min snälla mamma åkte från vh hit till nynäs med halstabletter, gulliga mamma :) Sen va jag ensam ett par timmar för Victor hade handbollsmatch. När han kom hem lagade han middag till mig och pysslade om mig hela kvällen. Igår kände jag mig lite bättre, febern va inte lika hög men kände mig ändå lite borta. Så Victor följde med till stallet så jag slapp köra bil. Där mötte vi min mamma och Knoppe. Jag och Victor gick ut i hagen och hämtade varsinn häst. Victor borstade på Harry och jag borstade på Cactus. Medans vi gjorde det så mockade mamma. När vi va klara med hästarna så vägde jag och Victor hö och gjorde iordning deras mat. Sen åkte vi hem och lagade potatisgratäng och kött, mumma! Victor har tagit hand om mig hela helgen, min fina <3
Idag är halsen fortfarande supersvullen, gör skit ont att svälja :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0