Solen skiner idag

Gud vilken hemskt tråkig måndag jag hade igår, en riktig grismåndag. Hoppas att idag blir bättre, solen skiner ju iaf så det är ju ett plus. Igår åkte sommarkläderna ner och jag tog upp höst och vinterkläder, inte okej :( Måste köpa en ny vinterjacka, Victor vill också ha en ny så vi får väl åka och köpa oss en varsin. Idag skulle vi ha mött mamma och pappa i en badminton match men både jag och Victor är förkylda så vi ska göra det en annan gång. Mamma och pappa åker till Egypten den 17 oktober så medans dem är borta tänkte jag och Victor tjuvträna lite :P Idag händer det väl inte så jätte mycket, städa lite här hemma, ska till stallet ikväll och ta in hästarna och longera Harry lite så han får röra på sina gamla ben.
JAG VILL FLYTTA! LÄNGTAR SÅÅÅÅ MYCKET!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0