Soligt men kallt

gick ut med hunden halv nio imorse, solen sken så jag tänkte att det skulle vara lite varmt ute iaf. Men nej, det va det verkligen inte, fy va kallt det va. Jag gillar inte att det börjar bli kallt, det blir mörkt så fort och snart kommer snön också.
Gjorde iordning en stor frukost imorse eftersom jag ska sätta mig och skriva prov snart, tar ca tre timmar! Ska strax åka till vh och sitta vid mammas och pappas dator för Word på våran har lagt av, typiskt.
I helgen ska jag och Victor ha myskväll på fredag, laga lite tacos och ligga och mysa i soffan. På lördag ska jag upp tidigt och släppa ut hästarna och på kvällen ska jag och Victor hem till Jeanette och Christer för att fira Jeanette :)
Hörs sen


Kommentarer
Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 11:33:29
URL: http://modegrabben.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0