Torsdag då

Jag drömmer så himla konstiga drömmar typ varje natt och jag kommer ihåg alla också, skit skumt.
Just nu har jag tvättstuga, ska strax ner och slänga i nya maskiner. När jag är klar med tvättstugan ska jag upp till vh en sväng och sen till stallet. Sen blir det nog lite hemliga ärenden eller om jag gör dem imorrn kanske, vi får se ;)
Jusste, va ju på bio igår och såg den nya Svensson Svensson, trodde att den skulle vara tråkig, har aldrig riktigt gillat dem tidigare men jag kan säga att jag fick mig många skratt :) den va helt okej. Jäkla Victor åt upp sina popcorn innan filmen ens börjat och sen under filmen börjar han äta ur min!! Så gör man inte ;) När vi kom hem fick vi nå ryck och bara sprang runt i lägenheten och jagade varann, jag slog i smalbenet i vårt jäkla låga soffbord. Slog upp så att det började blöda och senare på kvällen hade jag en stor knöl under såret. Så fort jag har rört mig i sängen har jag vaknat för det har gjort så ont. Nu har jag ett blåmärke brevid såret?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0