Torsdag

Idag har varit värsta slappdagen. Varit i stallet och ridit Cactus, hoppade lite och det gick jätte bra. Han har blivit mycket duktigare nu än för ett sår sen. Då ville han knappt hoppa alls, nu tycker han att det är kul och ökar farten ju närmre hindret man kommer. Sen åkte jag hem och då va Victor redan hemma. Vi lagade mat och mös sedan i soffan tills det var dags för honom att åka på handbollsträning. För nån timme sen fick jag värsta suget efter cola, ett iskallt glas cola. Nu mer dricker jag bara cola på helger, drack det varje dag förut. Inte bra nånstans! Så imorgon ska jag ta mig ett glas cola :) Vad händer imorrn då? Hmm...Har tvättstuga, ska städa inför helgen, ha insläppet i stallet, alltså inget speciellt. Victor ska iväg på fest på kvällen men jag ska vara hemma för jag har utsläppet på löradgen i stallet så ska upp tidigt.
Mina fina pojkar från promenaden i tisdags
Mina fina pojkar :) Vad skulle jag göra utan er? <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0