Grått och trist

Gud vilken helg, speciellt i fredags. Blev lite mycke dricka då tror jag. Satt hemma hos Liz ett tag och sen gav vi oss ut, men det blev inte riktigt som vi tänkte oss. Så det sluta med att kl 12 drog jag hem och mötte upp Victor och några till så satt vi hemma hos oss istället, himla trevligt. Mådde inte speciellt bra igår kan jag säga, fyy va bakis jag va. Hade tvättstuga hela förmiddagen och sen fick jag skjuts till stallet av Victor för han skulle endå till haninge en sväng. Så jag pysslade lite med hästarna och bara njöt. Sen kom Victor till stallet igen med Donken! Vi satt ute i solen och åt tillsammans. Sen hjälpte han mig att ta ut mina hästar!! Han tog Harry ut ur boxen och ledde honom till hagen och släppte ut honom, såå duktig! Han sopade även stallgången efter att hästarna gått där, min lilla stalldräng <3 Vi åkte direkt från stallet ut till svärföräldrarna i Sorunda, där blev det middag och fika, love it! Lördags kvällen blev i soffan med Victor, bara tog det lugnt.
Men hallå?! Va ere för väder ute idag då? Kan det bli tråkigare?
Ska plugga lite nu sen ska jag till stallet på stallmöte och sen blir det nog Sorunda igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0