Helgen som va

I fredags åt jag och Victor middag i vh, tacos! Så gott! Sen på kvällen samlade vi på oss vuxen poäng, vi åkte till coop och storhandlade, duktigt. Efter handlandet åkte vi hem till Timmy och Sara och bara tog det lugnt.
I lördags åkte vi ut till muskö, det blev lunch, fika, middag och fika. Va proppmätt när vi åkte därifrån. Direkt när vi kom hem gjorde vi oss fina och drog och spelade bowling med Johanna, Martin och några fler. JAG VANN! Jag gjorde hela 7 strikes!!!!!!!! Grym! Drog därifrån vid tolv, jag och Victor gick då hem till Johan och satt där till kvart i fyra. Sent blev de, det va längesen nån av oss va ute så sent. När vi kom hem började jag må sjukt illa och fick gå och prata med toan lite ;)
I söndags gick vi upp vid 12 tiden, båda va bakis. Vid tvåtiden kom Sara, Timmy, Elliot och lilla Doris hit. Gud va energi Elliot har alltså. Medans jag stog i duschen så stog Elliot och bankade på dörren och tittade in i dem så hålen som är längst ner på dörren, knasunge :) Busade med honom och va helt svettig sen. På kvällen åkte vi hem till Timmy och Sara istället och grillade och sen låg vi bara och slappa i soffan. Jag och Elliot låg och läste bok, mysigt. Vet inte när vi åkte hem, men gud så trött jag va när vi kom hem.
Imorse va jag dödstrött, klev upp kl 9 och ändå kändes det som att jag hade grus i ögonen, helt sjukt. Då åkte jag till stallet och tog in mina två blöta hästar som fortfarande går ute på nätterna. Men idag sa jag till att dem ska börja gå in, nu börjar ju skitvädret lixom. Sen åkte jag till vh och fikade med mormor och sen hämtade jag Knoppe hemma hos mamma och pappa.
När jag kom hem va Victor redan hemma, han hade diskat och dammsugit <3 Jag lagade middag och nu har han åkt och jobbat igen. Så jag sitter i soffan och fixar mina naglar och Knoppe ligger brevid och snarkar. Det blir rosamanikyr med svarta blommönster :) Ska väl gå sista vändan med Knoppe när han vaknar till, han brukar alltid säga till när han e nödig.
Nu börja Idol!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0