Höstväder

Fy vilket tråkigt väder det är, man blir ju helt nerstämd. Regnar, grått och blåsigt......
Ligger i soffan och pluggar med en kopp te. Sen blir det upp till vh och lämna Knoppe och sen ska jag till stallet, jag och linda tänkte löshoppa hästarna. Och sen hem och laga mat och vänta på Victor.
Han jobbade över i måndags, hanboll igår, jobbar extra idag, hanboll imorrn och borta på nån fiskegrej hela helgen :( har inte träffat honom nånting alls känns det som. Jaja jag får hitta på nått så jag håller mig sysselsatt, igår åkte jag till Sara medans Victor va på handbollen. På lördag ska jag och Sara gå och titta på hundutställningen här i nynäs och senare på lördagen ska jag åka och köpa soffan och soffbordet vi har valt ut på Mio. Nu börjar det kännas på riktigt att vi ska flytta :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

michaelaborgqvist

Min vardag

RSS 2.0